DOSTAWA I CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Wszystkie meble, dekoracje i konstrukcje wykonujemy ręcznie w Polsce w naszym warsztacie w Żywcu, dlatego czas realizacji zamówienia zależy od rodzaju i ilości produktów.
Poniżej przedstawiamy przybliżony czas realizacji naszych produktów dostępnych w stałej ofercie na stronie sklepu:
• Wieszaki: 7-14 dni roboczych
• Kwietniki: 10- 21 dni roboczych
• Regały i półki: 14- 30 dni roboczych
• Stoły i stoliki kawowe: 14-60 dni roboczych
(przy dużej ilości zamówień czas realizacji może się wydłużyć)

Czas liczymy od momentu zaksięgowania wpłaty, oczywiście dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia wyszły od nas jak najszybciej.

Czas realizacji zamówień spersonalizowanych oraz indywidualnych z projektem graficznym, jak i zamówień bardzo dużych jest indywidualnie ustalany z Klientem.

DOSTAWA

Na terenie Polski korzystamy z usług firmy kurierskiej, czas dostawy to 1-2 dni robocze od momentu wysłania.
Kurier dostarcza przesyłkę pod wskazany adres. Uwaga! Nie ma możliwości (jest sam) wniesienia mebli do mieszkania Klienta, prosimy o przygotowanie się na odbiór przesyłki. Meble wysyłamy zapakowane w pudła, starannie zabezpieczone tekturą i folia stretch lub w całości na palecie ( dotyczy większych zamówień i gabarytów).

KOSZTY DOSTAWY:

• Wieszaki- 20 zł (kadża następna sztuka 5 zł )
• Kwietniki LOFT – 20 zł ( każda następna sztuka 10 zł)
• Modułowe półki wiszące- 20 zł ( każda następna sztuka 10 zł)
• Regały, półki mieszczące się w paczce 120x80x30 – 80 zł
• Regały, półki, stoliki kawowe, konsole na palecie- 200 zł
• Stoły na palecie – 250 zł

WYSYŁKI MIĘDZYNARODOWE
Koszt przesyłek zagranicznych ustalany jest indywidualnie z Klientem.

SPRAWDZENIE PRZESYŁKI PRZY DORĘCZENIU

Bardzo Was prosimy o dokładnie sprawdzenie przesyłki przed pokwitowaniem odbioru.
Jeżeli opakowanie zabezpieczające towar jest uszkodzone, będziemy wdzięczni za sprawdzenie stanu przesyłki przy kurierze przed podpisaniem odbioru zamówienia – jest to zgodne z Art.74 prawa przewozowego.
W przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona prosimy o postępowanie według poniższej procedury:
1. Odmowa przyjęcia zamówienia od kuriera.
2. Sporządzenie protokołu szkody z kurierem (proszę zaznaczyć odpowiednie opcje: „czy przyjęto bez zastrzeżeń – NIE”, „czy opakowanie zewnętrzne było uszkodzone – TAK”.
3. Zrobienie zdjęć uszkodzenia.
4. Jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji i przesłanie nam zdjęć na lukdesign.handmade@gmail.com

Jeżeli opakowanie nie jest uszkodzone, prosimy o przyjęcie zamówienia i sprawdzenie jej zawartości przy kurierze.
W przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona prosimy o postępowanie według poniższej procedury:
1. Przyjęcie zamówienia od kuriera.
2. Kwitując odbiór zamówienia dodanie adnotacji, że przesyłka jest uszkodzona.
3. Spisanie protokołu szkody z kurierem.
4. Zrobienie zdjęć uszkodzenia.
5. Jak najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji i przesłanie nam zdjęć na lukdesign.handmade@gmail.com

KONTAKT
LUK DESIGN Szymon Łukasiak
Os. Parkowe 10/8
34-300 Żywiec
Tel. +48 508 22 09 20
lukdesign.handmade@gmail.com